Kongres Eksportu Spożywczego
Kongres daje możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych z partnerami z zagranicy na trzy sposoby:
• rozmowa B2B w specjalnie przygotowanej do tego celu sali Business Meeting Room – podczas zaaranżowanych wcześniej na konkretną godzinę spotkań,
• przedstawienia swojej oferty na standzie ekspozycyjnym podczas trwania całego wydarzenia,
• zaprezentowanie oferty w formie wystąpienia na scenie głównej kongresu.
Kongres Eksportu Spożywczego to wydarzenie całodniowe.
Pierwsza część to cykl wykładów i debat dotyczących kwestii związanych z eksportem produktów, takich jak: trendy rynkowe za granicą, pomoc prawna przy wchodzeniu na nowe rynki, systemy podatkowe, certyfikacja produktów, otoczenie kulturowe, formy wsparcia dla eksporterów oraz wiele innych. Producenci biorący udział w Kongresie mogą wziąć udział w debatach, podczas których sprawdzamy różne podejścia do problemów związanych z eksportem. Dzięki debatom, słuchacze zapoznają się z praktycznymi rozwiązaniami, brak tu miejsca na snucie teorii.
Druga część to wieczorna gala, podczas której nagrodzeni zostają wybitni eksporterzy i osobistości sektora FMCG. Uwieńczenie odbywa się podczas klimatycznej kolacji przy okrągłych stołach.
Kongres skierowany jest zarówno do firm, które z powodzeniem realizują sprzedaż eksportową, ale też dla tych producentów sektora rolno-spożywczego, którzy zamierzają skierować swoją ofertę handlową do kontrahentów zagranicznych.