O Kongresie

Kongres Eksportu Spożywczego

Kongres Eksportu Spożywczego to spotkanie polskich eksporterów produktów spożywczych z przedstawicielami zagranicznych sieci handlowych i firm dystrybucyjnych. Odbywa się co dwa lata. Pierwsza edycja miała miejsce w 2018 roku. Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z wydarzenia oraz aftermovie dostępnych na stronie głównej wydarzenia.

Kongres daje możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych z partnerami z zagranicy na trzy sposoby:
• rozmowa B2B w specjalnie przygotowanej do tego celu sali Business Meeting Room – podczas zaaranżowanych wcześniej na konkretną godzinę spotkań,
• przedstawienia swojej oferty na standzie ekspozycyjnym podczas trwania całego wydarzenia,
• zaprezentowanie oferty w formie wystąpienia na scenie głównej kongresu.

Kongres Eksportu Spożywczego to wydarzenie całodniowe.

Pierwsza część to cykl wykładów i debat dotyczących kwestii związanych z eksportem produktów, takich jak: trendy rynkowe za granicą, pomoc prawna przy wchodzeniu na nowe rynki, systemy podatkowe, certyfikacja produktów, otoczenie kulturowe, formy wsparcia dla eksporterów oraz wiele innych. Producenci biorący udział w Kongresie mogą wziąć udział w debatach, podczas których sprawdzamy różne podejścia do problemów związanych z eksportem. Dzięki debatom, słuchacze zapoznają się z praktycznymi rozwiązaniami, brak tu miejsca na snucie teorii.

Druga część to wieczorna gala, podczas której nagrodzeni zostają wybitni eksporterzy i osobistości sektora FMCG. Uwieńczenie odbywa się podczas klimatycznej kolacji przy okrągłych stołach.

Kongres skierowany jest zarówno do firm, które z powodzeniem realizują sprzedaż eksportową, ale też dla tych producentów sektora rolno-spożywczego, którzy zamierzają skierować swoją ofertę handlową do kontrahentów zagranicznych.


Uczestnicy kongresu

  • Producenci sektora rolno-spożywczego
  • Organizacje i zrzeszenia producentów rolno-spożywczych
  • Instytucje rządowe promujące polski eksport produktów rolno-spożywczych
  • Eksperci z renomowanych firm doradczych i instytucji finansowych
  • Zagraniczne firmy dystrybucyjne i sieci handlowe
  • Zagraniczne organizacje branżowe
  • Biura handlowe w ambasadach
  • Organizatorzy targów zagranicznych